NAJNOWSZE ARTYKUŁY

OTWÓRZ OCZY

jezioro gwiazdyFot. DariuszPa/Getty Images

Jezioro Gwiazdy – po kaszubsku Gwiôzdë – na Pojezierzu Bytowskim to jeden z najpiękniejszych akwenów wodnych na Kaszubach. O pomysłach na wyjątkowe wakacje w Polsce przeczytasz w nowym wydaniu magazynu National Geographic Traveler.

Szukasz więcej fascynujących zdjęć i informacji na temat ludzi, roślin, zwierząt, odkryć archeologicznych oraz nieskończonego Wszechświata? Zaprenumeruj magazyn „National Geographic Polska"Najnowszą ofertę znajdziesz na tej stronie

POLECANE

PODCASTY

EXPLORERZY

NATIONAL GEOGRAPHIC

Zamów polską edycję popularnonaukowego miesięcznika wydawanego przez National Geographic Society - w prenumeracie z darmową dostawą prosto do domu.

TRAVELER

Najpopularniejszy magazyn podróżniczy w Polsce. Inspiruje do odkrywania świata dzięki wciągającym narracjom i wyjątkowym fotografiom. Zamów aktualny numer lub prenumeratę.

NATGEO WYD. SPECJALNE

National Geographic Extra to specjalne wydanie magazynu National Geographic poświęcone wybranym, fascynującym tematom z obszaru nauki i przyrody.

TRAVELER EXTRA

Traveler Extra to kwartalnik przygotowany przez redakcję Travelera. Każde wydanie poświęcone jest innemu zakątkowi globu, a w środku znajdziesz najciekawsze informacje o danej części świata.

Nasze inicjatywy