Stacja opublikowała zestawienie najpiękniejszych miejsc na świecie, które powinno się zobaczyć przynajmniej raz w życiu. Wśród nich znajdują się między innymi afrykańskie lasy, pustynie Ameryki Łacińskiej, wodne krajobrazy na Bałkanach i ruiny starożytnych miast w środkowo-wschodniej Azji.

Nieprzenikniony Las Bwindi, Uganda

Nieprzenikniony Las Bwindi jest jednym z najbogatszych systemów w Afryce i znajduje się terenie Parku Narodowego Bwindii. Można tam spotkać ginący gatunek goryli górskich, a także 348 gatunków ptaków, czy 220 gatunków motyli.

Rezerwat Przyrody Samburu, Kenya

Dzika przyroda w samym sercu Kenii. Na terenie tego rezerwatu można spotkać zebry, żyrafy i wziąć udział w specjalnym obozie, który polega na obserwowaniu dzikich słoni.

Szczyt Toubkal, Moroko

4167 metrów nad poziomem morza rozciąga się tam tak zwany “dach Afryki Północnej” – piękne i jeszcze niewyeksploatowane przez turystów (w porównaniu do pobliskiego Marakeszu) miejsce.

Park Narodowy Zhangjiajie, Chiny

Zhangjiajie to pierwsze chińskie miejsce wpisane na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Malowniczy górski park narodowy co roku przyciąga setki tysięcy turystów z całego świata.

Zatoka Ha Long, Wietnam

Jedna z najbardziej popularnych atrakcji przyrodniczych południowo-wschodniej Azji. Wśród jej turkusowych wód znajduje się prawie 2000 wapiennych wysepek i pływające wioski okolicznych mieszkańców.