Travelery 2015 wręczone! Poznaj laureatów 10. edycji konkursu Travelery, najbardziej prestiżowego konkursu podróżniczego w Polsce.

PARTNERZY

Orange od lat dba o komunikacyjne potrzeby turystów, oferując korzystne plany taryfowe z wbudowanymi pakietami minut na rozmowy w Unii Europejskiej i pakietami danych do łączenia się z internetem. Teraz, wyjeżdżając za granicę, możemy mieć pewność, że najlepszą ofertę wybieramy od Orange. W abonamencie za 89,99 zł z telefonem lub za 59,99 zł bez telefonu otrzymujemy co miesiąc aż 400 minut na rozmowy przychodzące i wychodzące na terenie Unii Europejskiej, do tego pakiet 100 MB również w Unii oraz pakiet 100 minut na połączenia międzynarodowe. Dzięki temu każdy podróżnik szybko odkryje, że koszty roamingu praktycznie go nie dotyczą. Czy pisze bloga z wyprawy, czy sprawdza daną trasę, już nie musi się obawiać, że po powrocie przyjdzie mu się zmierzyć z wysokim rachunkiem za swoją pasję podróżowania.

Marka Jeep wyznacza  trendy w segmencie aut terenowych. W swoim portfolio ma doskonałe modele: Jeep Grand Cherokee, Jeep Cherokee, Jeep Renegade, Jeep Compass oraz Jeep Wrangler.

Europache Reiseversicherung AG (ERV AG) jest wiodącym ubezpieczycielem, specjalizującym się w ubezpieczeniach podróży. Firma o ponad 100-letniej tradycji, reprezentowana jest w przeszło 21 krajach na całym świecie. Na polskim rynku działa od ponad 11 lat i współpracuje z czołowymi polskimi touroperatorami i biurami podróży.
Co roku ubezpieczamy podróże 2 milionów Polaków!

Totalizator Sportowy,  właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek, która od 60 lat działa nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. To firma innowacyjna, kreatywna, ale także odpowiedzialna społecznie, która stale się rozwija, by wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, w tym podróżnicze, a miliony uczestniczyły w wydarzeniach sportowych oraz kulturalnych, które zostały zrealizowane dzięki funduszom przekazywanym przez spółkę.