Reklama

W ramach najnowszej kampanii „Voyage”, marka Heineken zabiera wybranych mężczyzn z całego świata w odległe zakątki Ziemi i zostawia ich tam, wyposażając wyłącznie w podstawowe artykuły i wskazówki dotyczące czekającej ich drogi. Taka też jest geneza serii „Dropped”, czyli cyklu podzielonych na odcinki opowieści o przygodach nieustraszonych odkrywców podczas ich niezwykłych podróży w nieznane. Mogliśmy już śledzić eskapady czwórki śmiałków, przedzierających się przez pustkowia Alaski, pustynie Maroka, dżungle Kambodży czy… gęstwiny polskich dróg.

Reklama

W wieńczącej serię wyprawie, która od 2. września dostępna będzie YouTube, poznamy opowieść o prawdziwej męskiej przyjaźni pomiędzy Kubą z Polski i Murrayem z Irlandii, zostawionych samymi sobie gdzieś na plaży, na Filipinach.

Kuba, który wspólnie z Murrayem, swoim irlandzkim kolegą, przeżył przygodę swojego życia i z typowego kanapowca, przeistoczył się w kolejnego Legendarnego Podróżnika. Jakub musiał zrobić to, czego jeszcze nigdy nie robił i poradzić sobie w nietypowych sytuacjach.
Nagle znalazł się na wzburzonym morzu, tysiące kilometrów od domu. „Myślę, że najtrudniejszym momentem był pierwszy dzień, kiedy jechaliśmy z zasłoniętymi oczami. Płynęliśmy łódkami - a teraz jest czas monsunów, w związku z czym były okropne warunki pogodowe, deszcz, byliśmy mokrzy. Bylem przerażony, gdy skakaliśmy po falach” – wspomina Kuba.

W momencie, gdy stanął na twardym lądzie i wydawało się, że najgorsze ma za sobą, jego oczom ukazała się sympatyczna twarz Murraya. Los połączył ich za pomocą kajdanek.

„Pierwsze wrażenie jakie miałem kiedy zobaczyłem siebie obok człowieka, z którym zostałem zrzucony dodało mi otuchy. Wiedziałem, że nie będę z tym sam. Nie wiedziałem jakim Murray jest człowiekiem. Staliśmy się świetnymi kumplami, po tych wszystkich dniach spędzonych razem. A było naprawdę ciężko” – mówi Kuba.

Odtąd wspólnie dwaj bohaterowie, w pełnym tego słowa znaczeniu, musieli stawić czoło przeciwnościom, aby osiągnąć cel, którym jest… no właśnie co?
„To było niesamowite zarówno dla mnie, jak i dla Murray’a. Nie wiesz gdzie jedziesz, nie wiesz co cię spotka, nie wiesz w jakim miejscu będziesz na świecie, w związku z czym jest to coś niesamowitego. Rzeczy, które się tam dzieją naprawdę zależą tylko od ciebie. Ta historia to przeżycie nie do opisania” – o swojej podróży życia wspomina Kuba.

Aby osiągnąć sukces, musieli oni uporać się ze stojącymi przed nimi wyzwaniami. Legend się nie kreuje. One rozkwitają — tak jak bohaterowie podróży Heinekena. „Rozpoczynając »Voyage«, piątą część naszej kampanii »Legends«, chcemy osiągnąć coś więcej niż tylko zachęcić mężczyzn do zaradności i otwartości na to, co niesie świat. Kilku wybrańcom dajemy szansę na przekroczenie granic własnego, wygodnego świata. »Dropped« to społeczny eksperyment, który będzie wymagał od uczestnika ujawnienia swojej prawdziwej natury. Jeśli to zrobi, przeżyje podróż, która obrośnie legendą” — mówi Anetta Gołda Brand PR Manager w Grupie Żywiec i dodaje: „Chcemy zachęcić naszych konsumentów, by byli ciekawi świata i razem z nami go odkrywali, dlatego też zapraszamy wszystkich fanów marki Heineken, by śledzili nasze stronę www.heineken.pl, będą mieli szansę, by wyjechać w podróż życia. W nieznane”.

„Myślę, że trzeba pokonywać pewne sytuacje, nie cofać się, iść dalej. Byłem przerażony – bo jestem człowiekiem, który coś ciągle planuje. A tutaj totalnie nie mogłem nic zaplanować. Wszystko planowało za mnie życie. W związku z czym nauczyłem się, że też czasami trzeba odpuścić i pozwolić, żeby to życie szło do przodu i pozwalało też podsuwać ci pewne sytuacje, możliwości. Czasami gorsze, ale na koniec dnia lądujesz z niesamowitą przygodą i uśmiechem na twarzy i możesz wrócić do domu. Myślę, że to jest to – pokonywanie siebie jest naprawdę niesamowite!” – twierdzi Kuba.

Jedną z głównych części kampanii jest promocja dla konsumentów marki Heineken. Osoby, które kupią dowolny produkt Heinekena, będą mogły skorzystać z kodu promocyjnego pod kapslem i zagrać w grę online, która sprawdzi ich umiejętności nawigacyjne w ramach cyfrowej podróży. Kilku szczęśliwców wygra udział we własnej legendarnej podróży. Nagrody obejmują bowiem pełne adrenaliny i przygód wyprawy w nieznane.

Reklama telewizyjna „Voyage”, która posłużyła jako inspiracja eksperymentu podróżniczego „Dropped”, została wyemitowana w polskiej telewizji już 2. września br., a poprzednie odcinki dotyczące pozostałych podróży, dostępne są już na stronie Heinekena i YouTube. Każda przygoda cyklu obejmuje trzy odcinki oraz materiały zakulisowe.

Reklama

Więcej informacji na www.heineken.pl

Reklama
Reklama
Reklama