REKLAMA

1/2007

spis treści luty / marzec 2007
PATAGONIA. Chilijska Patagonia to koronka fiordów, kanałów, jezior i zatoczek. Tu czas nie istnieje, liczy się przestrzeń i bezpośredni kontakt z naturą.
GDAŃSK. Czaruje klimatem brukowanych uliczek, atmosferą Wenecji Północy. Zakupy najlepiej robić tu w czasie Jarmarku Dominikańskiego.
SUDETY. Pasja, Lawinowe Wzgórze, Dwie Siostry, Villa Greta – już same nazwy gospodarstw agroturystycznych w Sudetach brzmią intrygująco.
ŚWIDNICA. Zabytkowy dolnośląski Mały Kraków zawsze przyciągał ludzi aktywnych i wyjątkowych, którzy podkreślali niezwykłość tego miasta.
UMBRIA. Spokój w cieniu pergoli, ze szklanką doskonałego wina do znakomitej kuchni, obowiązkowa sjesta i niespieszne tempo życia – oto Umbria.
BRATYSŁAWA. Zwykle bywa bazą wypadową do Wiednia lub Budapesztu. Niesłusznie, bo warta jest odwiedzenia ze względu na swą wypielęgnowaną zwyczajność.
SYRIA.Ten kraj oferuje bajkowy świat zatłoczonych bazarowych uliczek, słodko-ostrych zapachów i spowitych w czadory piękności.
AUSTRALIA. Na pograniczu stanów Wiktoria i Nowa Południowa Walia, w sielskim krajobrazie rozrzucone są winnice, z których pochodzi doskonałe wino.
TAJLANDIA
KUPUJEMY PLECAK. Nie ma plecaka uniwersalnego. W zalewie ofert radzimy, jak wybrać model, który będzie dopasowany do naszych potrzeb.
ANAKONDY. Największy wąż świata może mieć nawet 10 metrów długości. Ten potwór ociężały na lądzie w wodzie zamienia się w zwinną maszynę do zabijania.
JAKUB POSTRZYGACZ. Laureat nagrody Travelera za Wyczyn Roku opowiada o swojej 2100-kilometrowej wyprawie rowerowej przez cztery australijskie pustynie.