Reklama

O’right PRO to pierwsza marka w branży hair & scalp care, która w pełni zbilansowała swój ślad węglowy od etapu uprawy składników, przez produkcję, transport, aż po użycie produktu i jego biodegradację. Marka posiada niezależną certyfikację Carbon Neutral®, co oznacza, że żaden z produktów oddanych w ręce klientów nie zwiększa emisji gazów cieplarnianych. Dla wielu, z nich szczególnie z segmentu premium, to nie jest już ciekawostka, lecz warunek zaufania.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Osobista misja

Założyłem firmę w 2002 roku – w tym samym roku straciłem oboje rodziców. Oboje zmarli na raka. Pracowali w środowisku nasyconym chemikaliami. To był dla mnie punkt zwrotny. Sam mam wiele alergii skórnych, reaguję na składniki w żelach pod prysznic, szamponach. Wtedy pomyślałem: chcę stworzyć coś, co będzie inne. Coś, co nie będzie kompromisem między zdrowiem a pielęgnacją. Z czasem zrozumiałem, że nie chodzi tylko o nasze ciała – chodzi też o środowisko. A najprostszym językiem środowiska jest liczba. W naszym przypadku: zero emisji
CO₂ – wyjaśnia Steven Ko, założyciel firmy.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Produkt społeczną postawą

Produkcja O’right PRO odbywa się w jednym z najbardziej ekologicznych zakładów kosmetycznych na świecie, zasilanym energią słoneczną i wodą deszczową, z obiegiem zamkniętym i dachami z paneli słonecznych. Opakowania
wykonane zostały ze szkła lub plastiku PCR, można je w pełni poddać recyklingowi. Etykiety drukowane są tuszem sojowym. To profesjonalna jakość, która nie idzie na kompromisy. Co więcej, produkt po użyciu nie ma negatywnego wpływu na ekosystemy wodne. – Od 2017 roku wszystkie nasze opakowania pochodzą z recyklingu. A skąd pozyskujemy szkło? Produkujemy je w jednej z czterech na świecie fabryk, które używają energii elektrycznej, nie paliw kopalnych – dodaje Steven Ko.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

W czasach, w których coraz więcej klientów pyta: „czy to jest dobre dla mnie i dla planety?” – warto znać odpowiedź, która naprawdę znaczy więcej niż słowa.

Materiał promocyjny marki PENG Partners

Reklama
Reklama
Reklama