Kampania niskich cen promowana będzie w prasie codziennej, magazynach, radiu i internecie. - Atrakcyjna cena biletów to ważny element przy planowaniu podróży, brany przez naszych pasażerów pod uwagę szczególnie teraz. Cieszy nas, że coraz więcej pasażerów docenia uniwersalną ofertę Lufthansy, która stanowi doskonałą kombinację niskiej ceny i wysokiego komfortu podróżowania – mówi, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.

Kampania promocyjna oferty „Podziwiaj Europę, dzięki zaskakująco niskim cenom” będzie zaprezentowana w mediach w nowej oprawie, bazującej na motywach najnowszej komunikacji marketingowej Lufthansy. W centrum  motywów  kampanii Lufthansy znajduje się pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.

„Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” to hasło przewodnie emocjonalnej kampanii cenowej Lufthansy. „Bezcenne chwile” polscy pasażerowie mogą przeżywać, udając się Lufthansą  w podróż z siedmiu miast - Warszawy,  Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, i Rzeszowa.

Rezerwacji można dokonać na stronie internetowej www.lufthansa.com oraz dzwoniąc na numery telefonów - infolinii 0801 312 312 lub +48/ 22 33 81 300, a także w biurze biletowym Lufthansy na lotnisku międzynarodowym w Warszawie oraz w biurach podróży IATA w całej Polsce. Polscy pasażerowie, podróżujący Lufthansą mogą na 24 godziny przed wylotem, siedząc wygodnie we własnym fotelu, odprawić się przez internet lub za pomocą telefonu komórkowego z łączem internetowym. Więcej szczegółów na temat promocji oraz innowacyjnych usług Lufthansy na stronie  www.lufthansa.com