Pasażerowie, którzy już dokonali zakupu biletu na tej trasie, otrzymają pełen zwrot należności za bilet lub możliwość zmiany planu podróży zgodnie z obowiązującymi przepisami w Unii Europejskiej. Warunki składania reklamacji w Eurolot opisane są szczegółowo w Ogólnych Warunkach Przewozu Eurolot oraz w Regulaminie korzystania z serwisu Eurolot.com. Obydwa dokumenty dostępne są na stronie internetowej www.eurolot.com.

- Na podstawie aktualnych wyników sprzedaży dokonaliśmy weryfikacji naszej siatki połączeń. Według zebranych danych połączenie Gdańsk-Hamburg nie spotkało się z wystarczającym zainteresowaniem podróżnych. W związku z tym podjęliśmy decyzję o nieuruchamianiu tego kierunku w najbliższym sezonie. Serdecznie przepraszamy wszystkich pasażerów, którzy kupili bilety na tej trasie – powiedział Mateusz Kokosiński Dyrektor Handlowy.