Tym razem, celem październikowej akcji „Dolny Śląsk za pół ceny” jest przedłużenie sezonu turystycznego na Dolnym Śląsku, zintegrowanie społeczności lokalnej oraz prezentacja oferty turystycznej regionu. Cała kampania potrwa od połowy czerwca aż do końca października br., i zostanie zwieńczona trzema dniami, podczas których będzie można wykupić pobyty w dolnośląskich ośrodkach turystycznych, po bardzo atrakcyjnych cenach, bo obniżonych aż o połowę.
Organizator kampanii promocyjnej, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, zakłada, że poprzez tego typu inicjatywę przedłuży sezon turystyczny, a poprzez możliwość zakupu atrakcyjnych cenowo pobytów, przyciągnie turystów, nie tylko w okresie wakacyjnym, ale i w tzw. sezonie niskim.
W ramach kampanii „Dolny Śląsk za pół ceny” podmioty turystyczne, w tym Polska Grupa Uzdrowisk i jej poszczególne kurorty, będą miedzy innymi eksponowane na fan page’u Facebook’a akcji, a także na Twitterze oraz YouTube’ie. Odbędą się również śniadania prasowe – inaugurujące i zamykające kampanię, a także mailing, przeprowadzony przez redakcję portalu onet.pl oraz wizyta studyjna dziennikarzy ogólnopolskich mediów w wybranych miejscach regionu Dolnego Śląska.
Aż 17 przedsiębiorstw turystycznych zdecydowało się na udział w kampanii, a wśród nich miedzy innymi Zamek Czocha, Hotel Tumski, Pałac Pakoszów, Zamek Książ, Ceramika Bolesławiec oraz Muzeum Karkonoskie.
 - Wśród nich nie mogło też zabraknąć Polskiej Grupy Uzdrowisk, największej sieci ośrodków lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej w kraju. Na terenie Dolnego Śląska działa pięć, spośród sześciu kurortów, tworzących Polską Grupę Uzdrowisk. To ogromny potencjał turystyczny, a jednocześnie całoroczna oferta lecznictwa i turystyki, odpowiadająca na potrzeby nawet najbardziej wymagających turystów – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk.