ZOBACZ GALERIĘ >>>

Natalia i Murad Osmannowie, rosyjskie małżeństwo, którego zdjęcia i stylizacje są przebojem Instagrama (śledzi ich 4,6 mln osób!), ze swojego podróżowania zrobili wielki performance.

Wszystko zaczęło się w 2011 r. w Barcelonie, gdy Natalia, próbując zniechęcić Murada do ciągłego fotografowania jej twarzy, złapała go za rękę i chciała odciągnąć. On zrobił wtedy zdjęcie, a przypadkowa sytuacja przerodziła się w ich znak firmowy. Pojawił się pomysł na serię fotografii w najbardziej niezwykłych miejscach na świecie. Dziś hasztag #Follow­MeTo (Podążaj za mną do...) to marka sama w sobie, warta wielkich pieniędzy.

Osmannowie swoimi zdjęciami zachwycają, ale też udowadniają, że na podróż nigdy nie jest za późno. Ani za wcześnie. Że często najważniejsza jest spontaniczna decyzja. I nie ma znaczenia, czy masz lat 18, czy 78.