Po raz kolejny "National Geographic Polska" znalazł się wśród dwudziestu najsilniejszych marek w Polsce.

Jesteśmy niezwykle dumni, że zostaliśmy docenieni przez konsumentów i ekspertów z branży. Dodatkowo jesteśmy jedynym magazynem na liście TOP 20!
 

– Największe podziękowania należą się wszystkim osobom zaangażowanym w budowanie wizerunku „żółtej ramki”. To właśnie dzięki nim nasza marka jest rozpoznawalna, lubiana i rozwija się w dobrym kierunku – mówi Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna "National Geographic Polska".
 

Organizacja Superbrands od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce wyłania ścisłą elitę wśród marek funkcjonujących na rynku. W proces oceny zaangażowano ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ponad 50 ekspertów branżowych. Sprawia to, że Superbrands to jedno z najszerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki na polskim rynku.