Skuteczne pozycjonowanie to klucz do sukcesu w internecie, zwłaszcza w branży e-commerce. Poza płatna reklamą, taką jak Facebook Ads, Google Ads czy innych, istotnym źródłem pozyskiwania klientów staje się wyszukiwarka i wyniki organiczne. 

Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu podniesienie pozycji naszej strony w wyszukiwarkach internetowych. Jako, że najpopularniejszą wyszukiwarka w Polsce jest Google, przyjęło się, że pozycjonowanie oznacza tak na prawdę pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google. 

Pozycjonowanie to proces długotrwały. Jeśli zależy nam na tym, aby osiągnąć jak najlepszy rezultat, powinniśmy zacząć pozycjonować naszą stronę jak najszybciej. A kiedy nie posiadamy swojej strony, a planujemy ją wdrożyć, warto skonsultować to z kompetentnym specjalistą SEO, aby uniknąć błędów na etapie projektowania.

W przypadku sklepów internetowych pozycjonowanie to nieodłączny element reklamy. Relatywnie tanim kosztem i nakładem pracy mamy możliwośc zdobycia "darmowego" ruchu z wyszukiwarek. 

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest wypadkową "mocy" Twojej strony internetowej i trudności fraz, na jakie chcesz pozycjonować swoją stronę internetową. W przypadku niszowych, mało konkurencyjnych słów kluczowych oraz tzw. long tail, czyli długiego ogona, koszty pozycjonowania mogą zaczynać się od kilkuset złotych. W przypadku konkurencyjnych fraz, kwota ta może być rzędu kilku, a nawet kilkunastu tys. zł. miesięcznie.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszam:

https://codematic.tech - marketing internetowy i e-commerce

https://codematic.tech/audyt-seo - audyt SEO

https://codematic.tech/pozycjonowanie - skuteczne pozycjonowanie