Debiutujący na rynku ID.4 w wersji 1ST jest wyposażony w 20-calowe obręcze kół, wewnętrzny pakiet Style i przyciemniane tylne szyby. Przednie fotele oraz kierownica są podgrzewane, a o dodatkowy nastrój we wnętrzu dba oświetlenie Ambiente dostępne w 30 kolorach. Komfort podróżowania podnosi dwustrefowa klimatyzacja Climatronic oraz podgrzewana przednia szyba. Seryjne w wersji 1ST są także system nawigacyjny Discover Pro, cztery wejścia USB typu C oraz liczne systemy asystujące jak monitorujący przestrzeń przed pojazdem Front Assist, predykcyjny tempomat ACC, oraz asystent pasa ruchu Lane Assist.  Elektryczny SUV Volkswagena jest w stanie pociągnąć przyczepę o masie 1.000 kg.

ID.4 z akumulatorem o pojemności 77 kWh,  pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP) i rozpędza się do 100 km/h w 8,5 sekundy.

Przestrzeń dla podróżujących i na bagaż

Nadwozie Volkswagena ID.4 ma długość 4,58 m. Kierowca i pasażerowie wsiadają do środka przez duże drzwi; w aucie siedzi się wysoko. Dzięki krótkim zwisom nadwozia i dużemu rozstawowi osi wynoszącemu 2,77 m wnętrze jest przestronne jak w tradycyjnym SUV-ie o rozmiarach większych niż ID.4. W utrzymaniu porządku w kabinie pomaga środkowa konsola, którą można swobodnie konfigurować i która nie jest połączona z tablicą rozdzielczą. Pojemność bagażnika Volkswagena ID.4 wynosi 543 litry, a poprzez złożenie oparć tylnych siedzeń można ją powiększyć do 1.575 litrów. W bagażniku znajdują się siatka przytrzymująca bagaż, siatka oddzielająca przestrzeń ładunkową od pasażerskiej oraz podłoga o regulowanej wysokości.

Cennik wprowadzających wersji modelu ID.4 można znaleźć na stronie internetowej:

https://cenniki.volkswagen.pl/ID.4-1ST.html