Pasażerowie korzystający podczas przelotów z klasy biznesowej najwyżej cenią sobie obsługę na pokładzie, punktualność, dostarczenie bagażu, posiłki i napoje oraz wygodne siedzenia – wynika z badań przeprowadzonych przez austriacką firmę Marketmind na zlecenie linii lotniczych zrzeszonych w Star Alliance.

Posiłki serwowane w samolocie są przygotowywane kilka godzin przed wylotem i muszą sprostać rozlicznym wymaganiom technicznym związanym z transportem, ograniczoną przestrzenią, zmianami ciśnienia i wilgotności. Ze względu na innych pasażerów, nie podaje się też mocno aromatycznych przypraw, np. czosnku.

Nowe menu ma być oparte na polskich produktach. Będzie zmieniane dwa razy do roku, a poszczególne zestawy będą się zmieniać co tydzień (rejsy europejskie) i co 10 dni (rejsy transkontynentalne). Jadłospis będzie zawierał trzy wersje dań wegetariańskich, potrawy dla wyznawców hinduizmu, judaizmu i islamu, dania dla dzieci i niemowląt oraz zestawy zdrowotne np. dla diabetyków.

Companion Fare
Jeśli jedna osoba kupi bilet na przelot w klasie biznesowej, to jej towarzysz będzie miał 8- proc. zniżki na drugi bilet. Promocja obowiązuje od dzisiaj (23 czerwca) do 10 lipca. Podróż musi się odbyć pomiędzy 1 lipca a 31 sierpnia.

www.lot.com