Akcja jest prowadzona w ramach kontynuacji rozpoczętej we wrześniu 2013 roku kampanii „Wyzwania Gillette Sensitive”.  Jej pierwszy etap rozpoczął się premierą  filmu dokumentującego skok spadochronowy z 4 tys. metrów, podczas którego skoczek golił się maszynką Gillette. Wideo (w dwóch wersjach 30-sekundowej i 2-minutowej) zachęcało fanów facebook’owego profilu Gillette Polska do zgłaszania kolejnych ekstremalnych wyzwań, w trakcie których tym razem konsumenci mieli sprawdzić nową maszynkę. W głosowaniu internauci wybrali trzech twardzieli, a marka umożliwiła realizację zaproponowanych przez nich wyzwań. W ich trakcie męska skóra twarzy została poddana licznym niesprzyjającym czynnikom, takim jak lodowata woda, wysoka i niska temperatura, błoto, czy śnieg. Jak w tych sytuacjach poradzili sobie twardziele i produkty Gillette? Można sprawdzić oglądając filmiki opublikowane w ostatnich dniach grudnia.

Kolejnego testu maszynki Gillette podjął się Rafał, którego pasją jest jazda na nartach oraz odległe podróże w poszukiwaniu najlepszych szczytów. Jednym z kierunków na liście Rafała była Japonia a konkretnie wyspa Hokkaido. Wyspa znana jest z bardzo ciężkich  warunków atmosferycznych podczas, których skóra twarzy narażona jest na wysuszenie oraz występowanie podrażnień.  Bloger zmierzy się tam z porywistym wiatrem, obfitymi opadami śniegu oraz bardzo niskimi temperaturami.  Następnie sprawdzi czy nowy produkt marki Gillette, rzeczywiście zapewnia komfort golenia w najbardziej ekstremalnych warunkach.
 
Relację z całego wydarzenia można śledzić na blogu Rafała nakreche.com, na którym na bieżąco będą umieszczane informacje na temat wyprawy oraz testów maszynki Gillette Fusion ProGlide SilverTouch.
Dodatkowe informacje: