Pompeje są dzisiaj jednym z najbardziej znanych na świecie terenów wykopaliskowych. Dostarczają wiedzy na temat antycznej codzienności.  To prawdziwy raj dla archeologów!  Jednak na odkrycie wciąż czeka 2/5 dawnego miasta. Wszystko, co do tej pory wiemy o Pompejach, odtwarza wirtualna Wystawa Pompeje na Stadionie Narodowym. To niezwykła rekonstrukcja Pompejów sprzed wybuchu Wezuwiusza w 79 roku n.e. i pierwsza tego typu wystawa w Polsce. Fascynująca historia z pogranicza archeologii i architektury przełożona została na język oprogramowania i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Dzięki specjalnej technice, naukowcy zrekonstruowali obraz tragedii, jaka rozegrała się u stóp Wezuwiusza. Do antycznej Italii przenosi zwiedzających 70 multimedialnych i sensorycznych instalacji. W 24 specjalnie przygotowanych salach goście przeżyją wybuch wulkanu w technologii 4D, oglądają cyfrowe projekcje przestrzenne, hologramy oraz trójwymiarowe miraże. To atrakcja dla tych, którzy chcą zgłębić tajniki świata oraz odbyć fascynującą podróż do starożytności. Głównym partnerem wystawy jest Samsung Electronics Polska. Dzięki okularom do rzeczywistości wirtualnej - Gear VR - działającym w oparciu o smartfon GALAXY Note 4, zwiedzający mogą znaleźć się w środku antycznych Pompejów i spacerować po ulicach tego starożytnego miasta. Wystawa jest dostępna do 18 października 2015 roku.