Na mocny początek na pierwszych stronach Travelera od kwietnia spodziewajcie się uczty dla oczu. Będziemy co miesiąc publikować fotoreportaże światowej klasy artystów, z których słynie marka National Geographic. Chcemy jeszcze lepiej służyć Czytelnikom radą i pomocą we wszystkich kwestiach związanych z podróżowaniem. W krótkich wywiadach pytamy o zdanie globtroterów i radzimy się ekspertów. Przy tematach o miejscach i produktach szczególnie przez nas polecanych od teraz stawiamy stempel „Wybór Travelera”. Informacje promujące działania przyjazne dla środowiska oznaczamy stemplem „Eko”, ponieważ zachęcamy do bycia ekologicznym. Odświeżony Traveler ma bardziej dynamiczny i kolorowy layout, czytelniejszą nawigację oraz więcej treści – mówi Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna. Nowości w rubrykach

Smaganą wiatrem Patagonię i życie dumnych kowbojów pokażemy w czarno-białym ośmiostronicowym fotoreportażu Świat gauchos. W nowej rubryce WWW na topie polecamy najciekawsze strony internetowe poświęcone podróżom. Praktyczne informacje o wyprawach niskobudżetowych publikujemy w rubryce Tanie podróżowanie – w najbliższym wydaniu podpowiadamy, jak niedrogo spędzić tydzień w Danii, a w Poradniku Travelera kupujemy buty trekkingowe. Powiększamy rubrykę Biblioteka Travelera – oprócz książek rekomendujemy filmy i muzykę. Chcemy być bliżej naszych Czytelników, więc rubryka Pozdrowienia z... pojawia się pod nazwą Zostań dziennikarzem TRAVELERA. Nagradzamy i publikujemy najciekawsze opisy podróży nadesłane przez Czytelników; najlepszych zapraszamy do stałej współpracy.

Na naszych łamach zacieśniamy też kontakt ze społecznością Travelera i z naszą stroną internetową www.national-geographic.pl.

Od teraz pismo będzie trafiało do rąk czytelników co miesiąc; kolejny numer ukaże się 14 maja.

Objętość: 132 strony Cena: 9,99 zł. Zapraszamy również do wzięcia udziału w konkursie Travelera.