Co zrobić, aby wygrać?

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę: https://yestotheworld.com/pl/pl, zastanowić się, dokąd chcielibyście polecieć, przypiąć wirtualną pinezkę do mapy i doprecyzować, czemu dokładnie mówicie „TAK!”.

Wygraj podróż życia!

Dla zarejestrowanych użytkowników do wygrania są 4 pakiety rejsów:

  • 2 bilety w obie strony, w Klasie Biznes, na trasie międzykontynentalnej do wybranego przez uczestnika miasta z siatki połączeń Lufthansy;
  • 2 bilety w obie strony, w Klasie Ekonomicznej, na trasie międzykontynentalnej do wybranego przez uczestnika miasta z siatki połączeń Lufthansy;
  • 2 bilety w obie strony, w Klasie Ekonomicznej, na trasie kontynentalnej (Europejskiej) do wybranego przez uczestnika miasta z siatki połączeń Lufthansy.

Warto się pospieszyć – konkurs trwa do 15 kwietnia 2018 roku.

Start kampanii zbiega się z 100 rocznicą pojawienia się żurawia w logo Lufthansy i niedawnym odświeżeniem brandingu marki.

W ramach #SayYesToTheWorld w publicznych miejscach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku, miastach znanym na całym świecie, Lufthansa zainstalowała fotele samolotowe i zadawała zasiadającym w nich przechodniom pytanie “Dlaczego kochasz świat?”.

Co odpowiedzieli? Zobaczcie sami:

 

#SayYesToTheWorld

https://yestotheworld.com/pl/pl