Zazwyczaj piszemy o tym, dlaczego warto wybrać się na krótki wypad do któregoś z europejskich miast. A gdyby tak odwrócić strony? Za sprawą projektu Warsaw City Break dowiedzieliśmy się, jak Warszawa zachęca obcokrajowców do odwiedzin.

Warsaw City Break  to inicjatywa właścicieli warszawskich hoteli, której celem jest budowanie wizerunku Warszawy jako atrakcyjnej turystycznie destynacji. Ich działania można śledzić na dostępnej w trzech językach (angielskim, szwedzkim i niemieckim) stronie  www.warsawcitybreak.com

Najnowszą akcją zrealizowaną w ramach kampanii Warsaw City Break było przygotowanie spotu „Enjoy Winter in Warsaw”. Wideo stanowi zapis z wizyty zwycięzców świątecznego konkursu „Wygraj weekend w Warszawie” przeprowadzonego wśród szwedzkich turystów. Konkurs zorganizowała Warszawska Organizacja Turystyczna wspólnie z ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.

A czym zimowa Warszawa zachęca Szwedów do odwiedzin? Dobrą zabawą! Są lodowiska, Zimowy Narodowy i standardowy spacer po Starym Mieście. Zresztą zobaczcie sami, jak szwedzcy turyści spędzają weekend w Warszawie: