NASA udostępniła specjalną aplikację i stronę internetową poświęconą misji Apollo 11. Zebrane na niej materiały pozwalają wczuć się w Centrum Kontroli Misji Kosmicznych w Houston w 1969 roku.

„To jest mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości” - miał powiedzieć po postawieniu stopy na Księżycu Neal Armstrong. Ten moment drogi na Srebrny Glob znamy wszyscy, jednak równie ciekawe jest śledzenie tego co działo się przed i po tej chwili.

Uruchomiona przez NASA strona Apollo 11: Real-Time Mission Experience to, można powiedzieć, interaktywne muzeum w internecie. Zamieszczono tam dosłownie astronomiczną ilość danych: zapis filmowy zarówno z Centrum Kontroli Misji jak i wszystkie transmisje z pokładu statku, około 2 tysiące zdjęć, 240 godzin zapisu komunikacji audio oraz dokładne informacje o wszystkich próbkach pobranych przez astronautów.

Dokładna oś czasu pozwala śledzić zarówno cały przebieg misji jak i przeskakiwać do najważniejszych jej momentów. Nie brakuje także fachowego komentarza. Za stworzenie tego naprawdę imponującego interaktywnego archiwum odpowiada programista Ben Feist oraz archiwista Stephen Slater.