Miesięcznik „National Geographic Traveler” zaprasza na wystawę "7 nowych cudów Polski"

Już 3 sierpnia rusza wystawa fotograficzna National Geographic Traveler 7 nowych cudów Polski. Zostaną na niej zaprezentowane najpiękniejsze miejsca w Polsce wyłonione przez czytelników w poprzednich edycjach konkursu oraz te, które walczą o miano tegorocznego nowego cudu Polski.

Wystawa prezentować będzie 14 dotychczasowych cudów Polski oraz niektórych tegorocznych nominowanych m.in. najpiękniejsze zakątki województwa Warmińsko-mazurskiego – Piramidę w Rapie, Wzgórze Katedralne we Fromborku oraz Puszczę Piską, a także propozycje nowych cudów z województwa dolnośląskiego – Jaskinię Niedźwiedzią, Gotycki Most w Kłodzku, a także Dolinę Baryczy.


Wystawa prezentuje również cuda docenione w ubiegłych latach, których czytelnicy wybrali do tej pory już 14. Zdjęcia zostały wykonane przez fotografików stale publikujących w National Geographic Traveler, a wysoką jakość wydruku zapewniła firma Epson.

Wystawę będzie można oglądać począwszy od 3 sierpnia do 28 września. W pierwszej kolejności odwiedzi Kraków, gdzie w dniach 3-9 sierpnia będzie gościła w Bonarka City Center. Następnie wystawa zagości w:
Lubinie – 16 – 23 sierpnia, Galeria Cuprum Arena,
Ostrowie Wielkopolskim – 24 – 30 sierpnia, Galeria Ostrovia,
Iławie – 1 – 7 września,  Galeria Jeziorak,
Warszawie – 14 – 20 września, Centrum handlowe Wola Park,
Płocku – 22 – 28 września, Galeria Wisła.

Następnie wystawa zostanie zaprezentowana podczas targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu w dniach 17 – 19 października.

Wystawa towarzyszy plebiscytowi 7 nowych cudów Polski. Informacje o plebiscycie można znaleźć na łamach sierpniowego wydania miesięcznika „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler”, a także na stronie internetowej plebiscytu: www.7cudow.national-geographic.pl, na której dostępny jest też regulamin oraz pełna lista kandydatur wraz z kodami nagród.

Nad przygotowaniem nominacji czuwali patroni merytoryczni – Polska Organizacja Turystyczna i Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, która podpowiedziała nam, które obszary Natura 2000 najbardziej zasługują na nominację w kategorii specjalnej.

Partnerem akcji jest japońska marka Suzuki - producent samochodów stworzonych z myślą o pasjonatach aktywnego wypoczynku oraz producent opon Bridgestone.

Patronami medialnymi konkursu jest TVP1, radio Złote Przeboje oraz Onet.pl