Podstawowym celem kampanii jest szerzenie wiedzy na temat właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym
i elektronicznym (ZSEE). W czerwcu, w marketach sieci sklepów RTV Euro AGD konsumenci znajdą standy informacyjne
z ulotkami, które będą zawierać praktyczne wskazówki dotyczące wymiany starych urządzeń na nowe.

- Polacy mają świadomość, że elektrośmieci mogą być niebezpieczne. Niestety, wciąż nie wiemy gdzie oddać zużyte sprzęty – ELEKTROMAPA.PL to proste narzędzie pozwalające wyszukać punkty zbiórki elektroodpadów w całej Polsce. Przypominamy także, że wymieniając przestarzałą lodówkę można zaoszczędzić nawet 250 zł rocznie na rachunku za prąd. Każdy może też zgrać w Atak Elektro(ZŁOM)bie i samemu przekonać się dlaczego nie należy wyrzucać sprzętu na złom, wygrywając przy okazji cenne nagrody – mówi Wojciech Konecki, Dyrektor Generalny CECED Polska.      
Kampania w sieci marketów RTV Euro AGD obejmie standy z ulotkami, bannery na stronie www.euro.com.pl oraz spoty 15‘‘ w pętli na telewizorach we wszystkich sklepach objętych kampanią.
Za kreację materiałów promocyjnych odpowiada Agencja Insignia.

Informacje dodatkowe:
Mapę zbiórki elektroodpadów oraz informacje o grze dla konsumentów „Atak elektrozombi” połączonej z konkursem z nagrodami można znaleźć na www.elektrosmieciwsieci.pl oraz na fan page'u kampanii na Facebooku pod adresem: https://www.facebook.com/elektroodpady
Kampania jest realizowana przez CECED Polska w ramach projektu „Elektroodpady w dobre miejsce” – ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej nt. poprawnego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym (ZSEE) dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.