W dobie kryzysu Targi w Internecie są doskonałą okazja zaprezentowania własnych  ofert dla biur podróży, hoteli, portali tematycznych i wszystkich innych przedsiębiorstw związanych z tematyką turystyczną. Bez ponoszenia kosztów budowy stoisk wystawienniczych firmy maja możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów w każdym zakątku Polski. Odwiedzający natomiast mogą nie wychodząc z domu dowolnie poruszać się po pawilonach wystawienniczych, przeglądając stoiska wystawców, oferty promocyjne, brać udział w ciekawych konkursach i aukcjach wakacyjnych. Udział w targach bierze również serwis National-Geographic.pl prezentując własne stoisko. Targi „Podróże, wakacje, sport” są już 3 edycją Targów organizowanych w Polsce. Poprzednie dwie edycje Targów w Internecie odwiedziło łącznie ponad 650 tys. polskich internautów
Wg dostępnych badań Polska zajmuje 9 miejsce w Europie pod względem liczby użytkowników Internetu, których ilość wzrosła o 400% w ciągu 7 lat (2007/2000).
Internet jest jedynym medium, które w obecnych czasach kryzysu odnotowuje wzrost popularności. Korzystamy z doświadczeń i trendów rynków Europy Zachodniej, gdzie niestandardowe działania w internecie są kluczowym elementem wsparcia sprzedaży - mówi Marzena Dąbrowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Online Expo.

Obecna edycja targów Online Expo odbywa się pod hasłem „Podróże, wakacje, sport”.  Targi skierowane są do osób poszukujących najciekawszych miejsc spędzenia letniego urlopu. Będą prezentowały najbardziej aktualne oferty hoteli, biur podróży, najatrakcyjniejsze miejsca w Polsce a także oferty firm związanych z turystyką, takie jak np. ubezpieczenia dla podróżujących.

Wystawcy na targach mają do swojej dyspozycji stoiska w pawilonach branżowych, tak jak na tradycyjnych targach, co ułatwia Odwiedzającym poruszanie się po stronie oraz wyszukiwanie interesujących ich ofert. Każdy spośród Wystawców sam decyduje o ostatecznej formie stoiska. W odróżnieniu od targów tradycyjnych Wystawcy mają możliwość wykorzystania wszystkich narzędzi multimedialnych, m.in. komunikatorów on line, umieszczania filmów wideo oraz obrazów z kamery internetowej.

Zapraszamy Wszystkich internautów, którzy jeszcze nie podjęli decyzji, gdzie spędzić wakacje. Na  targach znajdą oni wiele interesujących ofert w kraju i za granicą, zarezerwują wyjazdy, hotele, bilety lotnicze i promowe, a także wykupią ubezpieczenie dla podróżujących. Na naszych targach swoje stoisko będzie także miała Warszawa, która w okresie wakacyjnych ma również wiele do zaoferowania turystom. Odwiedzający targi będą mogli nie tylko odwiedzić stoiska, ale po zalogowaniu się na stronie uczestniczyć w aukcjach i konkursach oraz wygrać atrakcyjne nagrody m.in. rowery, albumy i książki o tematyce podróżniczej, a także przewodniki i rozmówki – dodaje Marzena Dąbrowska.

Targi „Podróże, wakacje, sport” dają możliwość zaprezentowania Wystawców nie tylko podczas 7 dni trwania targów, a w tzw. żywym archiwum oferta dostępne będzie przez cały rok. Już dziś zapraszamy na stronę targów: http://onlineexpo.com
Na targach swoje stoiska mają Odyssei.com oraz National-Geographic.pl Informacja dodatkowa
Online Expo Polska Sp. z o.o. to część międzynarodowej Grupy Online Expo, która zajmuje się organizacją targów wielobranżowych w środowisku internetowym. Platforma internetowa rozpoczęła działalność w 2008 roku. Obecnie jest projektem prowadzonym w sześciu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Finlandii i Słowacji.